OBSERWATORZY

wtorek, 25 grudnia 2012

Spotkanie z Izą ♥

 Hejoo,

dzisiaj Iza przyjechała do swojej babci, która mieszka na tym samym osiedlu co ja ^^. Gdy się dowiedziałam, że Iza przyjedzie to aż zapiszczałam z radości i nie mogłam się doczekać gdy się zobaczymy. Nie widziałyśmy się ponad 2 miesiące! ;o Nie wiem jak ja to wytrzymałam.. >.<. Poszłyśmy na taką "sesję" i zrobiłyśmy tyle sweet foci ! ^^ haha. Oczywiście będą na dole :3. Później nasz czas dobiegł końca ;( Iza musiała wracać do babci, bo przyjechała na taki obiad rodzinny czy coś. I wróciłyśmy, pożegnałyśmy się i rozeszłyśmy się do swoich domów ;c. IZA TĘSKNIE ZA TOBĄ!!! ;((. No, więc to cala notka i myślę, że Wam się spodobała~! Sajoo :*.

 Z serii : LANS NA TELEFON, haha. <3

 Kocham Cię <3 :*
 Wiola usłyszała karetkę! XD

 Iza idzie tyłem <3


9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej, szkoda że nie widzicie się codziennie. Wiem jak to jest, sama mam przyjaciółkę z którą się pokłóciłam a mimo to jest za daleko żebym jej wytłumaczyła wszystko. ;)
    O

    ODP: hmm, może dziś? ;) tylko jakbyś mogła podać mi twojego emaila... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to jest straszne ;__;
      to jest mój e-mail:

      chizorumineko@interia.pl

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że mieszkacie daleko od siebie :(
    Ja bym nie wytrzymała dnia bez przyjaciół ; *

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuje, że mieszkacie tak daleko od siebie : c
    Jesteś śliczna *,*

    Zapraszam.
    Jula : *

    OdpowiedzUsuń
  6. ;))
    Wysłałam Ci już emaila te pytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję :( Moje przyjaciółka mieszka naprzeciwko, ale i tak się kłócimy non stop nawet teraz w święta się nie odzywałyśmy i czasami myślę, że jednak przyjaźń którą dzieli długa droga jest mocniejsza :/
    Zapraszam na mój blog, będę wdzięczna za komentarz :)pasje-i-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń