OBSERWATORZY

niedziela, 7 kwietnia 2013

TAG: 11 pytań o moim pokoju



Hejka, dzisiaj będzie TAG, ostatnio jakoś mnie wzięło na TAGi lub posty tematyczne, więc zaczynajmy ; )
Zatagowała mnie: http://paulina14413.blogspot.com 


 1.Jaki masz kolor ścian w pokoju? 


Niestety żółte, ale mam nadzieję, że na wakacje będę miała remont.

2.Lubisz swój pokój?
Tak, tylko jest trochę za mały i kolor ścian mi się podoba
3.Co na tą chwile najchętniej zmieniłabyś w swoim pokoju?
Kolor ścian i meble (szafa, która zajmuję pół pokoju -.-)



4.W przyszłości wyobrażasz sobie inny pokój niż teraz?
Tak! Chcę się pozbyć tej szafy, kupić jakieś nowe meble (oprócz łóżka), mieć inny kolor ścian, a na jednej mieć fototapetę Japonii (miasta) lub drzewa wiśniowego.
5.Czy dekorujesz swój pokój na Święta np. Boże Narodzenie?
Tak.
6.Opisz swój pokój w 2 słowach?
Jest mały.
7.Jaki wolisz meble białe drewniane czy czarne?
Zdecydowanie białe!
8.Twój pokój jest duży czy mały?
Mały.
9.Wolisz okna dachowe czy z balkonem?
Z balkonem.
10.Drzwi do twojego pokoju są raczej zamknięte czy otwarte?
Raczej tak lekko przymknięte, bo Rafi (mój pies) wychodzi do kuchni się napić, zjeść itd.
11.Podoba ci się tak jak masz teraz w swoim pokoju?

Nie.

I to na tyle, do zobaczenia może jeszcze dziś!

8 komentarzy:

  1. super :D

    http://anja-bloguje.blogspot.com/

    obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny post i blog :)
    zapraszam do siebie, mozesz zaobserwować :)
    http://jula656.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój pokój to wielkie przeciwieństwo Twojego xD Ale fajny wpis :-P

    kamisamamira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny i ciekawy tag. Zapraszamy do naszego bloga, może cie cos zainspiruje :)) - majnmajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń